Dakar 2007 - tudi naši forumovci sodelujejo
Ja je novo , Lohr je uradno odstopila :
START OF LIVE COVERAGE
Welcome to all. On completion of the two European special stages, 504 of the 510 crews who started out from Lisbon on Saturday disembarked this morning in Nador in Morocco, the starting point for stage number three today. 6 competitors have dropped out: No. 158, ALI MACHLAB - KTM, MARATHON No. 174, SIMON DROUX - YAMAHA, SUPER PRODUCTION No. 202, FRANCK WEISSNER - KTM, SUPER PRODUCTION No. 324, LOHR/DE ROISSARD - MERCEDES, SUPER PRODUCTION No. 419, JUCHAULT/ROLET - TOYOTA, PRODUCTION No. 572, SKILTON/GRIJALVA/CAMACHO - MERCEDES.
START OF LIVE COVERAGE
Welcome to all. On completion of the two European special stages, 504 of the 510 crews who started out from Lisbon on Saturday disembarked this morning in Nador in Morocco, the starting point for stage number three today. 6 competitors have dropped out: No. 158, ALI MACHLAB - KTM, MARATHON No. 174, SIMON DROUX - YAMAHA, SUPER PRODUCTION No. 202, FRANCK WEISSNER - KTM, SUPER PRODUCTION No. 324, LOHR/DE ROISSARD - MERCEDES, SUPER PRODUCTION No. 419, JUCHAULT/ROLET - TOYOTA, PRODUCTION No. 572, SKILTON/GRIJALVA/CAMACHO - MERCEDES.
miran napisal/-a:Nekaj upanja je še:
tovornjaki so še vsi v Nadorju - noben še ni krenil naprej, motoristi so pa že na štartu brzinca.
Je pa res, da tudi avto od nemk kaže, da je kao v Nadorju ... Tisto glede "odstopa" in to .. zagotovo bi bilo vse drugače, če bi bili že kak dan v Afriki... :O
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
miran napisal/-a:Po trackingu so tudi kamioni krenili na pot. Mišo in Janez tudi.
E, odlično.
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
navigator napisal/-a:Noise napisal/-a:Na live-trackingu na Dakarjevi strani sta Lohr in Krivic "še vedno" v Nadorju. Če sploh??
To je kazalo tudi za tiste, ki so bili že včeraj zvečer uradno ven. Možno da jih, če končajo prejšnjo etapo, vodijo, kot da so transfer naprej naredili brez problemov.
My point exactly...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
.
A to ste že vidli?
http://www.maindruphoto.com/index.php?cPath=1024
http://www.maindruphoto.com/index.php?cPath=1024
Zgleda, da se je držanje pesti izplačalo.
Vir: http://www.goriup.com/goriup/potopisi/d ... kar_07.htm
8. januar 2007
Mišo in Janez nadaljujeta tekmo. Ko bosta prispela v bivak, se bosta javila.
Vir: http://www.goriup.com/goriup/potopisi/d ... kar_07.htm
miran napisal/-a:Hm... tracking pravi:
Miran in Tomo sta šla lepo skozi, Janez in Mišo pa sta tik pred a še nista skozi cilj današnjega brzinca.
Grizem....
Miran
Meni kaže da so v cilju...
Sicer sta pa na 70 mestu od trenutno 79 nastopajočih. Imata tudi 5 ur kazni... ?
Stanovnik je na odličnem 40 mestu od 236 nastopajočih. Naš drugi motociklist Merhar pa je na skupno 160 mestu.
Ma kaj pa je 5 ur ... enim so jih 26 prištepali ...
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/3 ... t/CGC.html
(po moje sta to kaj falila)
Je pa tole duhovito ... tisti Kamazek ima (skoraj) toliko konj na kolesu, kot jih imata naša dva za celo vozilo ...
http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/3 ... t/CGC.html
(po moje sta to kaj falila)
Je pa tole duhovito ... tisti Kamazek ima (skoraj) toliko konj na kolesu, kot jih imata naša dva za celo vozilo ...
Kaj 24ur in sateliti ... tukaj vse piše:
http://www.goriup.com/goriup/potopisi/d ... kar_07.htm
9. januar 2007
Današnja etapa bo nekoliko bolj pisana na kožo fantoma. Namreč več bo peska in bolj zamotana bo navigacija, manj kamna in prahu.. No, bomo videli.
Zanimivo je to, da "big boys-i" kot vsi kličejo tovornjakarje, sploh ne vidijo organizatorja, ker zvečer, ko pridejo v tabor, že spijo, zjutraj pa že spakirajo. Zvečer je vse pospravljeno (mislim na sodniški del), razen kuhinje, ki dela celo noč in seveda mehanikov, ki pripravljajo dirkalnike za naslednji dan. Tako tudi ne vedo, kakšne rezultate so dosegli. Sicer imajo neko tablo, na kateri je en kup papirjev in na teh tudi rezultati, vendar je premalo časa, da bi vse te papirje prebirali. Ukvarjajo se z roadbookom za naslednji dan, rezultati so, kakršni so. Tako sta se zelo začudila, ko sem jima povedala, da sta dobila 5 ur pribitka in niti slučajno ne vesta, kaj bi lahko narobe naredila, pa tudi vprašati nimata koga. Veliko bolj na tekočem tako z rezultati, kot z uvrstitvami ostalih sotekmovalcev, smo mi vsi, ki spremljamo dirko preko interneta in Eurosporta. Včeraj so lahko videli samo uvrstitve prvih 5 tekmovalcev v posameznih kategorijah. Edina varianta, da izvesta razloge za ta pribitek je, da pokličeta svojo "šefico" Ellen, ki je trenutno sedaj nekje v Evropi, ki bo poklicala organizatorje in jih povprašala. Tudi dostop do interneta je možen samo v "press centru" in je pregrešno drag, ni pa dovoljeno uporabljati svojih GPRS povezav, tudi novinarjem ne. Kazni pa so tako visoke, da se "neposlušnost" niti slučajno ne izplača.
8. januar 2007
Mišo in Janez nadaljujeta tekmo. Ko bosta prispela v bivak, se bosta javila.
Ob 23h sta prispela v bivak. Današnja etapa je bila speljana izključno po trdem terenu, prepredenem z razjedami potokov, lukenj in predvsem grozno prašna. Ugotavljata, da je sicer Unimogovo podvozje zamenjano za bolj vzdržljivo, pa vendar ni prilagojeno za težo, ki jo kamion nosi - cca 6T, tako da sta pošteno namučila avto in tudi sama sebe. Mišo je komentiral: "Najin Puhi (tako Janez kliče svoje tekmovalno vozilo, s katerim je vozil na dirkah v letu 2006) bi šel bistveno boljše po teh kamnih, kot gre Unimog". Dobesedno premetavalo ju je. Zato sta takoj, ko sta prišla v bivak, večino opreme in rezervnih delov, ki sta jo vozila s seboj, med drugim tudi dele za Ellen, preložila v Actrosa in s tem zmanjšala težo avtomobila. S seboj vozita samo najbolj nujne stvari (tudi Janezove kranjske klobase!).
In kakšen je dogovor z Ellen: že pred začetkom tekmovanja je bil dogovor z Ellen, da v kolikor ona odstopi, gre Unimog naprej. In ker brez servisnega vozila nimata niti najmanjših šans, da bi končala Dakar, gre z njima tudi Actros in vsi mehaniki. In čeprav ni nihče pričakoval, da bo že na drugi etapi konec dirke za Ellen, se je Ellen tega dogovora držala. Njun cilj je, kot sem že napisala nekaj dni nazaj: priti do konca, do Pink Lake-ja.
Ellenin avtomobil se je pokvaril med transferjem, ko je vozila po asfaltu in Mišo pravi, da verjetno zato, ker je Ellen zelo energična voznica ("težka noga"). Zaribal je menjalnik in odtrgala je eno polos kolesa. Če bi se to zgodilo na kakšni drugi etapi, bi bilo možno, da hitra asistenca (beri Unimog!) povleče Ellen do bivaka, mehaniki pa bi čez noč avto popravili. Žal pa se ji je to zgodilo v najbolj neugodni situaciji, ko ni imela na razpolaga niti hitre asistence niti servisnega vozila in ni ji preostalo nič drugega kot odstop.
http://www.goriup.com/goriup/potopisi/d ... kar_07.htm
9. januar 2007
Današnja etapa bo nekoliko bolj pisana na kožo fantoma. Namreč več bo peska in bolj zamotana bo navigacija, manj kamna in prahu.. No, bomo videli.
Zanimivo je to, da "big boys-i" kot vsi kličejo tovornjakarje, sploh ne vidijo organizatorja, ker zvečer, ko pridejo v tabor, že spijo, zjutraj pa že spakirajo. Zvečer je vse pospravljeno (mislim na sodniški del), razen kuhinje, ki dela celo noč in seveda mehanikov, ki pripravljajo dirkalnike za naslednji dan. Tako tudi ne vedo, kakšne rezultate so dosegli. Sicer imajo neko tablo, na kateri je en kup papirjev in na teh tudi rezultati, vendar je premalo časa, da bi vse te papirje prebirali. Ukvarjajo se z roadbookom za naslednji dan, rezultati so, kakršni so. Tako sta se zelo začudila, ko sem jima povedala, da sta dobila 5 ur pribitka in niti slučajno ne vesta, kaj bi lahko narobe naredila, pa tudi vprašati nimata koga. Veliko bolj na tekočem tako z rezultati, kot z uvrstitvami ostalih sotekmovalcev, smo mi vsi, ki spremljamo dirko preko interneta in Eurosporta. Včeraj so lahko videli samo uvrstitve prvih 5 tekmovalcev v posameznih kategorijah. Edina varianta, da izvesta razloge za ta pribitek je, da pokličeta svojo "šefico" Ellen, ki je trenutno sedaj nekje v Evropi, ki bo poklicala organizatorje in jih povprašala. Tudi dostop do interneta je možen samo v "press centru" in je pregrešno drag, ni pa dovoljeno uporabljati svojih GPRS povezav, tudi novinarjem ne. Kazni pa so tako visoke, da se "neposlušnost" niti slučajno ne izplača.
8. januar 2007
Mišo in Janez nadaljujeta tekmo. Ko bosta prispela v bivak, se bosta javila.
Ob 23h sta prispela v bivak. Današnja etapa je bila speljana izključno po trdem terenu, prepredenem z razjedami potokov, lukenj in predvsem grozno prašna. Ugotavljata, da je sicer Unimogovo podvozje zamenjano za bolj vzdržljivo, pa vendar ni prilagojeno za težo, ki jo kamion nosi - cca 6T, tako da sta pošteno namučila avto in tudi sama sebe. Mišo je komentiral: "Najin Puhi (tako Janez kliče svoje tekmovalno vozilo, s katerim je vozil na dirkah v letu 2006) bi šel bistveno boljše po teh kamnih, kot gre Unimog". Dobesedno premetavalo ju je. Zato sta takoj, ko sta prišla v bivak, večino opreme in rezervnih delov, ki sta jo vozila s seboj, med drugim tudi dele za Ellen, preložila v Actrosa in s tem zmanjšala težo avtomobila. S seboj vozita samo najbolj nujne stvari (tudi Janezove kranjske klobase!).
In kakšen je dogovor z Ellen: že pred začetkom tekmovanja je bil dogovor z Ellen, da v kolikor ona odstopi, gre Unimog naprej. In ker brez servisnega vozila nimata niti najmanjših šans, da bi končala Dakar, gre z njima tudi Actros in vsi mehaniki. In čeprav ni nihče pričakoval, da bo že na drugi etapi konec dirke za Ellen, se je Ellen tega dogovora držala. Njun cilj je, kot sem že napisala nekaj dni nazaj: priti do konca, do Pink Lake-ja.
Ellenin avtomobil se je pokvaril med transferjem, ko je vozila po asfaltu in Mišo pravi, da verjetno zato, ker je Ellen zelo energična voznica ("težka noga"). Zaribal je menjalnik in odtrgala je eno polos kolesa. Če bi se to zgodilo na kakšni drugi etapi, bi bilo možno, da hitra asistenca (beri Unimog!) povleče Ellen do bivaka, mehaniki pa bi čez noč avto popravili. Žal pa se ji je to zgodilo v najbolj neugodni situaciji, ko ni imela na razpolaga niti hitre asistence niti servisnega vozila in ni ji preostalo nič drugega kot odstop.
Črn dan na Dakarju
lp
marko
P.K. napisal/-a:Lizbona - Dakar 2007
4. etapa: Er Rachidia – Quarzazate
Črn dan na Dakarju
Četrta etapa nam bo ostala v slabem spominu, saj moramo žal poročati o smrtni žrtvi med motoristi. Na 140 kilometru hitrostne preizkušnje je 29. letni Južnoafričan Elmer Symons padel na mestu, ki je bil v potni knjigi označen z dvema klicajema (to pomni drugo stopnjo nevarnosti od treh možnih stopenj). Kljub hitri zdravniški pomoči je umrl na kraju nezgode. Symons je bil do tega trenutka na 18. mestu, tragedija pa se je zgodila ob 10. uri in 16 minut po srednjeevropsekm času.
Žal imamo še eno slabo novico. Na 220 kilometru je odstopil slovenski motorist Tomaž Merhar, ki si je pri padcu zlomil roko. Etapo so sicer zaznamovali številni padci in odstopi, na srečo pa je vsaj Miran Stanovnik zabeležil nov vrhunski rezultat, saj je etapo končal na 24. mestu in se je sedaj povzpel na 27. mesto.
Drama se je sicer odvijala na vseh področjih. Predvsem pa po manj zahtevni tretji etapi, ko praktično ni bilo resnega padca med motoristi, sedaj Maroko pobira izdatni krvavi davek.
Kot že rečeno ga je plačal tudi Tomaž Merhar, ki je svojo nesrečo komentiral: 'Začel sem zares dobro in kljub zahtevni navihaciji in stezi kjer je kar mrgolelo pasti, sem se odlično znašel. Žal vse do trenutka, ko so me ujeli prvi avtomobili. Ko me je dohitel prvi dirkalni avto sem se mu lahko varno umaknil in brez težav nadaljeval dirkanje. A moj padec se je zgodil le nekaj minut zatem. Za mano je prišel avtomobilist, ki očitno nima nobenega spoštovanja do motoristov, saj mi je varnostna naprava sentinel ves čas opozarjala, da mi vozi tik za petami in me želi prehiteti. Ko sem se pod pritiskom skušal čimprej umakniti, saj je bil kljub mojim 120 km/h precej hitrejši, me je zagrnil tak oblah prahu, da v trenutku nisem videl ničesar več pred sabo. Kot bi mi nekdo pokril oči! Vse kar se še spomnim je le to, da sem dolgo časa letel po zraku in zelo trdo pristal na kamnitih tleh. Ko se je prah polegel sem dojel kaj se je zgodilo. Zapeljal sem v luknjo, nakar me je vrglo kakšnih 30 metrov naprej in lahko sem sploh srečen, da sem še živ. Prepričan sem, da mi je zaščitna ovratnica močno prispevala k varnosti, saj bi si pri takem padcu po vsakršni logiki moral zlomiti vsaj ključnico, če ne še kaj več.
Nato sem skušal nadaljevati a sem po 20 kilometrih in 4 urah trpljenja, ko nisem mogel več držati krmila sprožil klic v sili. V tistem trenutku je bilo zame dirke konec. Ne poznam besed, ki bi opisale moje razočaranje in žalost, edina tolažba, ki jo imam pa je ta, da bi pri tako hudem padcu končal dosti slabše'.
Kasneje je Tomo ugotovil, da je bil tisti nestrpni avtomobilist v pravzaprav Carlos Sainz v Volswagnovem Touaregu. V tistih 20 kilometrih mučenja, ko je vozil z zlomljeno roko je tudi priznal, da je še čudno, da ni več nesreč med avtomobilisti in motoristi glede na to kako avtomobili prehitevajo motoriste. Zanimivo je še to, da je leta 1996 podobno usodo doživel motorist Janez Rajgelj, ki je prav tako odstopil na 4. etapi in v Maroku s poškodovano roko.
Tomotu seveda želimo čim hitrejše okrevanje, sicer pa so ga z rešilnim avtomobilom odpeljali v bolnišnico, helikopter je bil namreč zaseden zaradi številnih huje poškodovanih motoristov.
Miran Stanovnik, ki je danes odpeljal taktično in navigacisjko odlično dirko je izrazil obžalovanje nad Tomaževo nesrečo a hkrati poudaril, da je kljub vsemu imel srečo v nesreči. Po dobri predstavi na 4. etapi (405 km hitrostne preizkušnje, skupna dolžina 679 km) pa Mirana jutri čaka težak dan, saj bo moral dirkati brez olja v sprednjih vilicah (enaka okvara drugi dan zapored), kar pomeni precejšnji hendikep in veliko več možnosti za padec, saj sprednje kolo ne bo imelo pravega oprijema. Smola je še toliko večja, saj so vsi motoristi, ki so prišli v tabor ločeni od asistence in avtomobilistov, ki imajo tabor oddaljen 100 kilometrov stran. Tako so tam brez orodja, nadomestnih delov, spalnih vreč, dobili so le brisačo, da so se lahko kolikor toliko človeško stuširali.
Med motoristi je sicer na črni etapi drugič zapored slavil Marc Coma, med avtomobilisti pa Jean Louis Schlesser.
Več o reliju Dakar si lahko preberete tudi na www.miranstanovnik.si in www.amd-eda.si
Rezultati skupno po 4. etapi:
Moto: 1. Marc Coma (Špa, KTM), 2. Esteve Pujol (Špa, KTM), 3. David Casteau (Fra, KTM),...27. Miran Stanovnik (SLO, KTM),...
Avto: 1. Carlos Sainz (Špa, VW), 2. Giniell De Villiers (Jar, VW), 3. Carlos Sousa (Por, VW),...
lp
marko
MišoMojca zapisala
MIŠOMOJCA zapisala:
10. januar 2007
Ob 24h še nista prispela do bivaka, dosegla pa sta cilj "brzinca". Kot sem že včeraj zapisala, je bila ta etapa pisana njima na kožo. V sipinah sta uživala in kot za šalo prehitevala vse po vrsti. Potem pa ... "samo 3km pred izhodom iz sipin nama je vrglo dol zadnjo gumo". Ni bil problem zamenjati gume, ker so to dobro natrenirali v Nemčiji, ko so se pripravljali na dirko, pač pa je bil največji problem, kako v tem mehkem terenu podstaviti dvigalko in dvigniti teh 6T, pa tema jih je zelo ovirala. Porabila sta dve uri, da sta to opravila. Res škoda, ker bi sicer dosegla zelo dober rezultat. Kljub temu sta zadovoljna, kajti njun cilj je, da se še enkrat ponovim: Pink Lake.
Za Tomotov odstop sta že vedela in jima je zelo žal, da se je to zgodilo. Tomo bo že jutri zjutraj prispel domov v Ljubljano
10. januar 2007
Ob 24h še nista prispela do bivaka, dosegla pa sta cilj "brzinca". Kot sem že včeraj zapisala, je bila ta etapa pisana njima na kožo. V sipinah sta uživala in kot za šalo prehitevala vse po vrsti. Potem pa ... "samo 3km pred izhodom iz sipin nama je vrglo dol zadnjo gumo". Ni bil problem zamenjati gume, ker so to dobro natrenirali v Nemčiji, ko so se pripravljali na dirko, pač pa je bil največji problem, kako v tem mehkem terenu podstaviti dvigalko in dvigniti teh 6T, pa tema jih je zelo ovirala. Porabila sta dve uri, da sta to opravila. Res škoda, ker bi sicer dosegla zelo dober rezultat. Kljub temu sta zadovoljna, kajti njun cilj je, da se še enkrat ponovim: Pink Lake.
Za Tomotov odstop sta že vedela in jima je zelo žal, da se je to zgodilo. Tomo bo že jutri zjutraj prispel domov v Ljubljano
Zozy je maček.
Dakar 2007 - Tomož Merhar (žal) že v Sloveniji
Le dan po nesreči na Dakarskem rallyu je Tomo že v Sloveniji. Pričakali smo ga na Brniku, kjer je kljub utrujenosti in bolečinam zaradi poškodb dal nekaj izjav prisotnim novinarjem. Oglejte si video z nekajminutno Tomovo izjavo, ki jo je dal za Motosvet...
http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3040
Le dan po nesreči na Dakarskem rallyu je Tomo že v Sloveniji. Pričakali smo ga na Brniku, kjer je kljub utrujenosti in bolečinam zaradi poškodb dal nekaj izjav prisotnim novinarjem. Oglejte si video z nekajminutno Tomovo izjavo, ki jo je dal za Motosvet...
http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3040
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov