Dakar 2007 - tudi naši forumovci sodelujejo
Chagin je odstopil, ker je hotel nadoknadit izgubljen čas (nekaj čez 20' zaradi okvare na dovodu goriva al nekaj takega) in je faj tiščal na gas, pa se je zvrnil.
Drugače pa tudi mene zanima zakaj ni Mišota in Krivica med uvrščenimi, sta pa na današnjem seznamu za štart (14h59'30" kot 52.)
Drugače pa tudi mene zanima zakaj ni Mišota in Krivica med uvrščenimi, sta pa na današnjem seznamu za štart (14h59'30" kot 52.)
lp, ... jana
Po podatkih iz liste udeležencev sta po včerajšnji etapi na skupnem 54. mestu med kamijonarji, današnjo 7. etapo bosta pa čez nekaj minut šele začela.
Miran pa že vozi in je po včerajšnji etapi (to so mediji kar dobro objavljali) na skupnem 22. mestu.
Držte se fantje!
LP Miran
Miran pa že vozi in je po včerajšnji etapi (to so mediji kar dobro objavljali) na skupnem 22. mestu.
Držte se fantje!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Stanovnikova stran napisal/-a:Zadnjo etapo prvega dela je zaznamovalo obupno vreme. Zaradi močnih peščenih viharjev, so morali organizatorji celo skrajšati hitrostno preizkušnjo iz 542 km na 407,6 km, saj v takem vremenu helikopterji ne morejo vzletati in pristajati, s tem pa je ogrožena varnost tekmovalcev. Miran se je z odlično vožnjo prebil na skupno 19. mesto.
http://www.miranstanovnik.si/default.asp?rb=3&id=78
God shave the queen...
..
Vir: www.go-adventure.si
sporočila naše ekipe iz rally Dakar 2007
12.01.2007 Sedma etapa Zouerat - Atar
Zjutraj smo se ob 5h že odpeljali do štarta in naprej v Atar.
Pot, ki je bila označena kot cesta, se je hitro zgubila v puščavskem pesku. V navodilih smo dobili samo dve koordinati na GPS napravi.
Etapa je bila precej naporna tudi za nas. Vozili smo izredno hitro, kot tekmovalna asistenčna vozila. S spuščenimi gumami smo dobili nekaj hudih udarcev, ko smo iz sipin zapeljali na trši kamniti teren. Ampak gume zaenkrat še držijo. Če bi te morali med vožnjo zamenjati, bi bilo to še bolj naporno, ker je pravi puščavski vihar ves čas pihal vzporedno s tlemi.
Nekajkrat smo se ustavili in poskušali snemat, ampak je bilo to zaradi peska nemogoče. Kot običajno mi je odpovedala kamera, ko požre nekaj peska preveč, se rada ustavi. Se bom pa bolj posvetil fotografiji.
Vozili smo ob železniški progi, po kateri tovorijo rudo iz Zouerata proti morju. To je znana železnica, kjer vozi najdaljši vlak na svetu. Videli smo kompozicijo s petimi lokomotivami spredaj in zadaj, vmes pa s čez 100 vagoni, kako se leno premika proti obali.
Progo smo imeli za orientacijo. Toyota se je dobro držala. Vozili smo med sipinami in spet iskali tire..
Je pa gotovo najbolj umazano vozilo na rallyju. Niti luči se več ne vidijo, od sponzorjev pa je samo HIT, tisti največji še razpoznaven
Od Tan tana, kjer je močno deževalo, se je na avtu zapeklo blato, ki ga zlahka ne spravimo dol. Žiga se je ravnokar odpravil oprati vso to umazanijo iz njega.
Na cilj v Atar smo prispeli hitro. Od 16h smo se že tuširali, prvič po štirinajstih dneh obrili in preoblekli in smo zdaj vsi sveži kot rožice.
Branko je danes slab. Že nekajkrat je tekel na stranišče. Dal sem mu zdravila in zdaj počiva v šotoru. Malo me skrbi za njega, ko je bolj naporno ga rado zvije. Že včeraj se ni počutil najbolje.
Miran je že na cilju. Sam pravi, da je bila vožnja zahtevna in komplicirana, ker je veter raznašal pesek v oči celo pod motoristična očala. Večkrat se je ustavljal in jih čistil z notranje strani, oči pa mu je prah čisto posušil. Z mikroporjem, ki sem mu ga dal zjutraj si je med dirko mazal rob očal, kar je malo pomagalo.
Današnja etapa je bila tudi navigacijsko zahtevna. Eden boljših tekmovalcev, je naredil 50km krog, da je spet dobil točko pred katero je izgubil sled.
Nekaj tekmovalcev, ki jih je srečal na kontroli (CP) ni imelo vseh točk vpisanih..
Jutri je prost dan in končno se bomo lahko naspali. Predvčerajšnja noč v Tan tanu je bila prekratka. Zaradi močnega vetra smo spali le pičle pol ure. Samo če si bil v šotoru ga je držalo pri tleh.
V press centru sem rezerviral prostor in bom skušal poslati nekaj fotografij. Žiga pere Toyoto in Branko leži v šotoru. Vse je pod kontrolo
sporočila naše ekipe iz rally Dakar 2007
12.01.2007 Sedma etapa Zouerat - Atar
Zjutraj smo se ob 5h že odpeljali do štarta in naprej v Atar.
Pot, ki je bila označena kot cesta, se je hitro zgubila v puščavskem pesku. V navodilih smo dobili samo dve koordinati na GPS napravi.
Etapa je bila precej naporna tudi za nas. Vozili smo izredno hitro, kot tekmovalna asistenčna vozila. S spuščenimi gumami smo dobili nekaj hudih udarcev, ko smo iz sipin zapeljali na trši kamniti teren. Ampak gume zaenkrat še držijo. Če bi te morali med vožnjo zamenjati, bi bilo to še bolj naporno, ker je pravi puščavski vihar ves čas pihal vzporedno s tlemi.
Nekajkrat smo se ustavili in poskušali snemat, ampak je bilo to zaradi peska nemogoče. Kot običajno mi je odpovedala kamera, ko požre nekaj peska preveč, se rada ustavi. Se bom pa bolj posvetil fotografiji.
Vozili smo ob železniški progi, po kateri tovorijo rudo iz Zouerata proti morju. To je znana železnica, kjer vozi najdaljši vlak na svetu. Videli smo kompozicijo s petimi lokomotivami spredaj in zadaj, vmes pa s čez 100 vagoni, kako se leno premika proti obali.
Progo smo imeli za orientacijo. Toyota se je dobro držala. Vozili smo med sipinami in spet iskali tire..
Je pa gotovo najbolj umazano vozilo na rallyju. Niti luči se več ne vidijo, od sponzorjev pa je samo HIT, tisti največji še razpoznaven
Od Tan tana, kjer je močno deževalo, se je na avtu zapeklo blato, ki ga zlahka ne spravimo dol. Žiga se je ravnokar odpravil oprati vso to umazanijo iz njega.
Na cilj v Atar smo prispeli hitro. Od 16h smo se že tuširali, prvič po štirinajstih dneh obrili in preoblekli in smo zdaj vsi sveži kot rožice.
Branko je danes slab. Že nekajkrat je tekel na stranišče. Dal sem mu zdravila in zdaj počiva v šotoru. Malo me skrbi za njega, ko je bolj naporno ga rado zvije. Že včeraj se ni počutil najbolje.
Miran je že na cilju. Sam pravi, da je bila vožnja zahtevna in komplicirana, ker je veter raznašal pesek v oči celo pod motoristična očala. Večkrat se je ustavljal in jih čistil z notranje strani, oči pa mu je prah čisto posušil. Z mikroporjem, ki sem mu ga dal zjutraj si je med dirko mazal rob očal, kar je malo pomagalo.
Današnja etapa je bila tudi navigacijsko zahtevna. Eden boljših tekmovalcev, je naredil 50km krog, da je spet dobil točko pred katero je izgubil sled.
Nekaj tekmovalcev, ki jih je srečal na kontroli (CP) ni imelo vseh točk vpisanih..
Jutri je prost dan in končno se bomo lahko naspali. Predvčerajšnja noč v Tan tanu je bila prekratka. Zaradi močnega vetra smo spali le pičle pol ure. Samo če si bil v šotoru ga je držalo pri tleh.
V press centru sem rezerviral prostor in bom skušal poslati nekaj fotografij. Žiga pere Toyoto in Branko leži v šotoru. Vse je pod kontrolo
Osma etapa se bo zapisala v zgodovino Dakarja kot ena izmed najtežjih. Izredno mehak pesek, kamelja trava in kar 589 kilometrov hitrostne preizkušnje, so namreč botrovale k temu, da so najboljši med avtomobilisti in motociklisti vozili skoraj osem ur.
Naporno je bilo tudi za Mirana Stanovnika, ki je očitno dobro speljal svojo taktiko in se je z današnjim 18. mestom ter 9. urami in 8. minutami na motociklu zavihtel na neverjetno skupno 16. mesto. Miran. vesel, da je prišel nepoškodovan v tabor, je takole opisal današnjo etapo: 'To je bilo noro, teren se je tako hitro menjaval, da sem komaj sledil spremembam. Sredi kamelje trave so in kolesnic, so se skrivale ogromne skale, kar je pomenilo še dodatno nevarnost. Mislim, da se je danes tisti pravi Dakar šele začel, saj so bile vse dosedanje etape bistveno lažje. Osip med tekmovalci bo ogromen. Dober rezultat pa sem v družbi bolgarskih pilotov proslavil s pivom in domačo salamo'....
Nekaj več na http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3050
Še to – sporočila za Mirana oz. Krivic/Gorjup: vsi bodo zelo veseli spodbudnih besed, ki jim jih lahko pošljete do 20. januarja. To pa naredite tako, da na spletni strani www.dakar.fr/messages pod login vnesete MESSDAKAR, pod pasword pa LISBOADAKAR ... Izberete si tekmovalca in do njega prileti "SMS"...
Naporno je bilo tudi za Mirana Stanovnika, ki je očitno dobro speljal svojo taktiko in se je z današnjim 18. mestom ter 9. urami in 8. minutami na motociklu zavihtel na neverjetno skupno 16. mesto. Miran. vesel, da je prišel nepoškodovan v tabor, je takole opisal današnjo etapo: 'To je bilo noro, teren se je tako hitro menjaval, da sem komaj sledil spremembam. Sredi kamelje trave so in kolesnic, so se skrivale ogromne skale, kar je pomenilo še dodatno nevarnost. Mislim, da se je danes tisti pravi Dakar šele začel, saj so bile vse dosedanje etape bistveno lažje. Osip med tekmovalci bo ogromen. Dober rezultat pa sem v družbi bolgarskih pilotov proslavil s pivom in domačo salamo'....
Nekaj več na http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3050
Še to – sporočila za Mirana oz. Krivic/Gorjup: vsi bodo zelo veseli spodbudnih besed, ki jim jih lahko pošljete do 20. januarja. To pa naredite tako, da na spletni strani www.dakar.fr/messages pod login vnesete MESSDAKAR, pod pasword pa LISBOADAKAR ... Izberete si tekmovalca in do njega prileti "SMS"...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Noise napisal/-a:Še to – sporočila za Mirana oz. Krivic/Gorjup: vsi bodo zelo veseli spodbudnih besed, ki jim jih lahko pošljete do 20. januarja. To pa naredite tako, da na spletni strani www.dakar.fr/messages pod login vnesete MESSDAKAR, pod pasword pa LISBOADAKAR ... Izberete si tekmovalca in do njega prileti "SMS"...
Login: dakmsg Password: dakmsg
To be delalo. Uno zgoraj ne dela.
Hvala za še en "password"... v bistvu oboje dela, sem ravnokar preveril. Je pa res, da je potrebno včasih večkrat poskusiti.. aja, pa tisto zgoraj moje je potrebno z malimi črkami napisati...
To je itak že vsa leta enak sistem... ene trikrat je treba probat, potem pa "prime"... jaz prvi dan nikakor nisem prišel noter (probal cca 20x), potem včeraj po nekaj poskusih uspelo, danes pa "že" v drugo ali tretje... Skratka, deluje oboje, samo vztrajen je treba bit. Dakar je le Dakar....
To je itak že vsa leta enak sistem... ene trikrat je treba probat, potem pa "prime"... jaz prvi dan nikakor nisem prišel noter (probal cca 20x), potem včeraj po nekaj poskusih uspelo, danes pa "že" v drugo ali tretje... Skratka, deluje oboje, samo vztrajen je treba bit. Dakar je le Dakar....
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Privatnik Vinters danes prehitel vse tovarniške dirkače in Miranu prevzel prvo mesto v kategoriji Maraton, ki je skupno vseeno odličen 15., pri avtomobilistih pa črn dan za Volkswagen...
--> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3052
--> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3052
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Na www.goriup.com pa vidimo, da se tudi dogaja ja...
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Pa si ziher da ni kak problem na tvoji strani... goriup.com ti ne dela, dakar.com/fr ti ne dela... ?
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Naša tovornjakarja Janez in Mišo sta po današnji etapi na 37. mestu in tudi njima dobro kaže.
Vir: http://24ur.com/naslovnica/novice/sport ... 087896.php
Dakar prehaja v zaključni del
P.K. napisal/-a:Dakar 2007 – 11. etapa: Nema – Ayoun el Atrous
Pot v Sahel
Zbogom Sahara, dobrodošla podsaharska Afrika, s svojimi vijugastimi kolovozi in nizkim grmičevjem. Reli je imel na 11. etapi kratek premor, le transfer brez tekmovalnega dela od Neme do Ayoun el Atrousa.
Miran je s 300 kilometri poti opravil brez težav in je pred zadnjimi tremi etapami, ki še lahko kaj spremenijo v dobri formi. Tega se zavedajo tudi nekateri tekmeci, saj so pri organizatorjih sprožili kar dva izredna pregleda Miranovega motocikla, če je še vedno v skladu s pravilnikom kategorije maraton. Seveda nepravilnosti niso našli. Dodatno so pregledovali tudi GPS aparat, ki beleži tudi hitrost. V naselju je letos prekoračitev dovoljene hitrosti strogo nadzorovana in sankcionirana, vse v duhu večje varnosti za lokalno prebivalstvo.
Miran tako ostaja na 15. mestu.
Jutri bo na vrsti 12. etapa od Ayoun el Atrousa do Kayesa v skupni dolžini 484 kilometrov, od tega bo 257 kilometrov hitrostne preizkušnje. Posebnost na meniju so hitre in ozke kolovozne poti.
Španski dan na Dakarju
P.K. napisal/-a:Dakar 2007 – 12. etapa: Ayoun el Atrous – Kayes
12. etapa je razveselila španske motošportne navdušence, saj sta tako pri motoristih kot pri avtomobilistih slavila dva Španca, Esteve Pujol in Carlos Sainz. Hitrostna preizkušnja je bila sicer zavita in navigacijsko zahtevna, kar pa je več kot ustrezalo tudi našemu Miranu Stanovniku.
Naš lisjak se je skozi cilj pripeljal kot 20., skupno pa ostaja trdno na 15. mestu. Kljub temu, da je bila hitrostna preizkušnja na prvi pogled nezahtevna Miran priznava, da se je kar precej namučiti: 'Danes je bila zbranost najbolj pomembna. Če se enkrat izgubiš gre po zlu dobra uvrstitev. To seje že takoj zjutraj pripetilo trem prvim motoristom, mislim celo, da je bil med njimi tudi Cyril Despres. A na njihovo srečo so hitro našli pravo pot. A to je del dirkanja v savani, kjer se lahko takoj izgubiš, saj so kolovozne poti dobesedno prepredene med sabo. Potem pa lahko še za vsakim grmom tiči kakšna žival ali pa te za ovinkom čaka podrto drevo, skala ali štor. Danes sem se skoraj zaletel v psa, ki pa je na srečo ustavil še pravi trenutek, da se nisva zapletla in obležala na tleh. No, bolje pes kot krava, če že moram izbirati, saj sem roge pred tremi leti že občutil na sebi. Nekaj manj sreče je imel moj prijatelj in sotekmovalec Pal Anders Ullevalseter, ki pa je že po nekaj kilometrih na transferju treščil v čredo koz in precej poškodoval motor. Ko sem mu pomagal je rekel, da je samo za hipec pogledal na potno knjigo in ko je dvignil pogled prednjim same živali. Nepredvidljivosti še ni konca, kar se zaveda tudi Marc Coma, s katerim sva poklepetala pred štartom, pa čeprav ima ogromno prednost pred Despresom.
Potem pa so tu še naselja in stroge omejitve, ki ti ob prekoračitvi prinesejo časovni pribitek. Prav za danes imam občutek, da bo tovrstnih kazni zelo veliko, no pri meni med kontrolo GPS-a niso odkrili prekoračitev. Jutri pričakujem podobno, navigacijsko zahtevno etapo'.
13. etapa bo tekmovalce pripeljala v Tambakundo, torej iz Malija v Senegal, skupna dolžina bo znašala 458 km, od tega 260 km za hitrostno preizkušnjo, ki pa bo potekala v le Senegalu.
Rezultati skupno po 12. etapi.
Moto: 1. Coma (Špa, KTM), 2. Despres (Fra, KTM), 3. Casteu (Fra, KTM),…15. Stanovnik (Slo, KTM),…
Avto: 1. Peterhansel (Fra, Mitsubishi), 2. Alphand (Fra, Mitsubishi), 3. Schlesser (Fra, Buggy),…
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov