Maroko in ML
Maroko in ML
Pred kratkim sem kupil Mercedesa ML 320 CDI. Ima dokupljen off road paket. Z družino bi se radi odpravili na enomesečni dopust v Maroko ali še malo dlje. Zanima me kakšen praktičen nasvet glede priprave avta na tako pot, ali se vam sploh zdi primeren, in kaj priporočate kot obvezno opremo za življenje (poleg 3ns). Kakšne gume priporočate, kje se kupijo pjaštre,...
Re: Maroko in ML
banzai napisal/-a:Ima dokupljen off road paket.
Kaj pa je to offroad paket???
banzai napisal/-a:kje se kupijo pjaštre,...
Jaz sem svoje nabavil v Daerru (München), dobijo se v Planetu off road blizu Gorice (v Italiji), pa najbrž jih prodaja tudi Mammut v Mengšu.
lp
marko
Avto pelji na redni servis in se odpelji v Maroko. Edino ne obtežite ga preveč, da bo lažje premagoval slabše ceste. Turisti potujejo po Maroku z najetimi Fiat Punto, Peugeot 206 in podobnimi "go-karti" in jim kar gre.
Veliko zabave vam želim v prelepem Maroku, pa za pot do Algecirasa si vzemite dovolj časa - španska avtocesta je neskončno dolgočasna.
Cyrus
Veliko zabave vam želim v prelepem Maroku, pa za pot do Algecirasa si vzemite dovolj časa - španska avtocesta je neskončno dolgočasna.
Cyrus
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Avto je vsekakor primeren. Naša družina je šla v maroko z enoprostorcem (glaxy) in smo bili po celem maroku. Res je, da smo se nismo vozili po pistah, a smo vseeno bili z njim tudi v merzougi .....
Vozi in obnašaj se tako, kot da ni okoli tebe 2000km nikogar, pa mislim da se ti ne bi semelo nič zgoditi... Previdnost ni nikoli odveč...
Itlaijanska, francoska ter španska avtocesta je resda dolga in dolgočasna do algecisrasa je cca 2500 km, a če se ustaviš v primernem kraju je OK
. Predvsem si spalnirjate tako, da boste šli na jutranji trjaekt, saj se lahko na meji kar zavleče. Imejte pripravljen denar za bašiš . Do algecirasa se lahko pride v treh, dneh normalno, ali v dveh malo hitreje in bolj utrujajoče.
Za privi postanek predlagam Avignon (F).
srečno in lp
Vozi in obnašaj se tako, kot da ni okoli tebe 2000km nikogar, pa mislim da se ti ne bi semelo nič zgoditi... Previdnost ni nikoli odveč...
Itlaijanska, francoska ter španska avtocesta je resda dolga in dolgočasna do algecisrasa je cca 2500 km, a če se ustaviš v primernem kraju je OK
. Predvsem si spalnirjate tako, da boste šli na jutranji trjaekt, saj se lahko na meji kar zavleče. Imejte pripravljen denar za bašiš . Do algecirasa se lahko pride v treh, dneh normalno, ali v dveh malo hitreje in bolj utrujajoče.
Za privi postanek predlagam Avignon (F).
srečno in lp
Nazadnje spremenil RangeRover, dne To Mar 21, 2006 4:17 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Predvsem si spalnirjate tak da boste šli na jutranji trjaekt, saj se lahko na meji kar zavleče
No ja, ni nujno. Če greš preko Ceute (obvezno, saj je tam gorivo skoraj zastonj) vozi trajekt kot mestni avtobus in tudi na maroški meji ni treba kaj dosti čakati. Vsaj iz EU ven grede. Karte za ta trajekt lahko kupiš že na avtocesti na bencinskih črpalkah. So table. Ni pa poceni:(
3 leta stara izkušnja.
Lepo se imejte!
LP MIran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
banzai napisal/-a:Pozabil sem vprašat kako je z gorivom oz. z njegovo kakovostjo. Ali je sploh primerno za tako sodoben motor?
Načeloma naj ne bi bilo problemov, razen če jo kupiš na kaki "domači" pumpi. Obvezno imej s sabo rezervni filter za gorivo.
Jaz imam doma še okoli 50l tunizijske nafte. Prodam najboljšemu ponudniku za testiranje kvalitete. (naj_raje_crkne_doma_kot_v_puščavi_press)
banzai napisal/-a:Kako je s šnorklom, ali je obvezen?
Ni obvezen, je pa priporočljiv če misliš voziti veliko izven cest. Drugače pa imej s sabo kak rezervni zračni filter.
lp
marko
navigator napisal/-a:banzai napisal/-a:Kako je s šnorklom, ali je obvezen?
Ni obvezen, je pa priporočljiv če misliš voziti veliko izven cest. Drugače pa imej s sabo kak rezervni zračni filter.
lp
marko
Tut mene zanima tole. A lahko recimo daš še dodatne filter pod havbo(ciklon)?
Pa še to - kok se pa dol dobi kaj bencina, pa kakšne so cene? Al je bencin bolj izjema kot pravilo?
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:
Tut mene zanima tole. A lahko recimo daš še dodatne filter pod havbo(ciklon)?
Seveda ga lahko daš, če imaš prostor zanj . HDJ 80 ima ciklon že serijsko vgrajen. Drugače pa je veliko odvisno od tega kje jemlje avto zrak. Večna jih jemlje iz blatnika in ravno tam je v zraku največ praha, peska ...
Jaz imam snorkel brez ciklona, pa po enem tednu peska ni neke krize v zračnem filtru.
lp
marko
navigator napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:
Tut mene zanima tole. A lahko recimo daš še dodatne filter pod havbo(ciklon)?
Seveda ga lahko daš, če imaš prostor zanj . HDJ 80 ima ciklon že serijsko vgrajen. Drugače pa je veliko odvisno od tega kje jemlje avto zrak. Večna jih jemlje iz blatnika in ravno tam je v zraku največ praha, peska ...
Jaz imam snorkel brez ciklona, pa po enem tednu peska ni neke krize v zračnem filtru.
lp
marko
Feroza ima načeloma malo prostora pod pokrovom motorja, če ima elektroniko , frgazerce majo pa placa skor za še eno mašino zraven.
placa je dost, pa tut cev imam tko speljano da gre od tega praznega prostora proti frgazerju.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:navigator napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:
Tut mene zanima tole. A lahko recimo daš še dodatne filter pod havbo(ciklon)?
Seveda ga lahko daš, če imaš prostor zanj . HDJ 80 ima ciklon že serijsko vgrajen. Drugače pa je veliko odvisno od tega kje jemlje avto zrak. Večna jih jemlje iz blatnika in ravno tam je v zraku največ praha, peska ...
Jaz imam snorkel brez ciklona, pa po enem tednu peska ni neke krize v zračnem filtru.
lp
marko
Feroza ima načeloma malo prostora pod pokrovom motorja, če ima elektroniko , frgazerce majo pa placa skor za še eno mašino zraven.
placa je dost, pa tut cev imam tko speljano da gre od tega praznega prostora proti frgazerju.
jaz mam doma uplinjac za samuraja ki je 2x vecji od elektronike, sam pa gre avto z njim kot raketa že za vidit je huho.
če kdo rabi ga lahko prodam.
Glede filtra na strehi pa je bolši tudi ker zajema bol mrzel zrak kot izpod pokrova motorja.
miran napisal/-a:Jaz imam doma še okoli 50l tunizijske nafte. Prodam
Kaj je ne misliš sam porabiti?
Ali jo prodajaš kot ekskluzivno zadevo po 1,2 EUR liter?
Ja cena je kar primerna glede na to da je eksluziva , kot dokaz avtentičnosti lahko dodam še par kil originalnega The El Borma® peska, lepo zapakiranega v steklenički, tako da ima še vedno vonj po rafinerijah tam dol.
Za tiste, ki hočejo narediti hard test svojih mašin, ga nasujem tudi v gorivo. Seveda je v tem primeru cena goriva še malček višja.
.... mal di Africa dela svoje, spet bo treba dol ...
lp
marko
miran napisal/-a:Jaz bom mojo zvozil, samo, da malo topleje rata.
Zakaj že takrat? A zaradi zmrzovanja? Zliješ noter tisti aditiv, pa čit komot voziš. Sem se z libijcem še en mesec vozil press
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Ssshhh, THE BEAST is sleeping...
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
-- visit motosvet.com --
Pokažite svoje fotografije celemu svetu. Neomejeno prostora v albumih za upload vaših slik.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov